Candidații la funcția de director general al Aeroportului „Delta Dunării” mai au o săptămână pentru a-și depune dosarul de evaluare/selecție prealabilă.
Printre condițiile de admitere se află vechime de 10 ani într-o funcție de conducere, absolvirea a două instituții de învățământ superior, precum și un cazier „curat”. De asemenea, cel ce va ocupa acestă poziție trebuie să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu îi fi fost desfăcut contractul individual de muncă prin motive disciplinare în ultimii 5 ani.
Interviul și teza vor fi susținute de candidații cu dosare admise pe 19 mai, iar după trei zile vor fi anunțate rezultatele.
Pe lista scurtă se află Victor Tarhon, membru al CA, cel care în urmă cu câțiva ani, când era președintele Consiliului Județean Tulcea, avansa ideea inutilității aeroportului din cauza lipsei de eficiență economic și a lipsei de randament al investițiilor.
În 2011, în cadrul unei ședințe de bilanț a activității, Tarhon declara: „A mai fost şi promisiunea privind cursele regulate Tulcea-Bucureşti, dar a intervenit norul de cenuşă din Islanda şi a căzut promisiunea. Pot spune că din păcate, aeroportul nostru produce doar pagubă, cheltuieli mai exact, şi îi reamintesc domnului Albu că are un contract de manager de un an, la finele căruia vor trebui analizate performanţele“.
Până la finalizarea selecției noului director, Aeroportul „Delta Dunării” Tulcea va fi condus de George Tabără, directorul operațional.