Banca Transilvania este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, conform Brand Finance Banking 500 2022, anunță instituția bancară.

Banca Transilvaniase află în clasament pe locul 302. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane dolari, de la 441 milioane dolari, în 2021.

De asemenea, forța brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index) a înregistrat o creștere de 19% față de 2021, intrând în teritoriul AAA+ și clasând BT în top 10 global (banking) la acest indicator, relatează Mediafax.

Brandul Banca Transilvania a intrat în acest clasament în 2018 (poziția 486), cu o valoare de 174 milioane dolari, a urcat cu aproape 50 de poziții în 2019, cu peste 100 de poziții în 2020, iar în 2021 a ajuns pe locul 302 de pe 339.

Brand Finance calculează forța unui brand printr-un index BSI (Brand Strength Index), ținând cont de trei piloni: Brand Investment (investiția în brand, mixul de marketing), Brand Equity (indicatori de brand în rândul consumatorilor și altor stakeholderi) și Brand Performance (performanța financiară a brandului), la final rezultând un punctaj de maxim 100, transformat într-un sistem de rating (de exemplu, un brand cu scor BSI 90-100 primește rating AAA+).

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.