Constănțenii de la Productlead.me sunt printre cei 12 finaliști ai Fashion Innovation Award 2019, anunțați de Loomish SA, o firmă de consultanță în investiții elvețiană specializată în Lifestyle Tech. Finaliștii sunt liderii industriei FashionTech acoperind diferite părți ale lanțului de nevoi ale modei.

Aceștia își vor prezenta soluțiile catre un juriu format din experti de la brandurile de Fashion, experții din industrie și investitori, in aprilie 2019, la Lugano. Printre finalisti sunt constanțenii de la ProductLead.me (https://productlead.me/), unul dintre cele mai in voga startupuri din industria de marketing, ce au creat un ecosystem software in care ajuta brandurile sa inteleaga si sa foloseasca mai bine puterea social media prin cei 4 piloni principali ai sai: Visual Commerce, Big Data Analytics, Creative Generator si Omnichannel. Printre clientii lor se numara: Samsung, Untold, BCR, Eyerim, Phillip Morris.

“Suntem incantati ca avem sansa sa cunoastem liderii si expertii industriei de Fashion din lume. Intelegem problemele industriei din punct de vedere social media si lucram sa construim viitorul acesteia. Faptul ca am fost acceptati , ne confera o validare la nivel international si suntem gata sa profitam din plin” spune Alexander Stoica-Marcu, Chief Exponential Officer, ProductLead.me

Evenimentul este sponsorizat de Google, Bally, Accenture Interactive, NextBit, CRIF și AGIRE. De asemenea, are aprobarea conducerii orașului Lugano.

„Premiul de Innovation Fashion award (https://fashionaward.loomish.ch/) din acest an a atras in jur de 100 de start-up-uri FashionTech mature international. Juriul nostru au selectat 12 finaliști care vin din Elveția, din diferite țări ale UE și din Silicon Valley.

Prin fondarea  acestui premiu, noi de la Loomish ne străduim să oferim o platformă pentru investitori, start-up-uri și instituții  să colaboreze și să formeze  viitorul industriei de modă. În plus, suntem foarte mândri să contribuim la ecosistemul de inovare din Ticino Fashion Valley prin aducerea la Lugano a celor mai importante companii FashionTech internaționale de top și prezentarea lor către investitori și branduri de modă „, a declarat Jelena Tasic Pizzolato, Head of Strategic Marketing, Loomish SA

Fashion Innovation Award este parte a Innovation Fashion Week, organizată de partenerul lui Loomish, NetComm Suisse.

Lasă comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.