Peste 500 de tulceni și-au făcut deja cont pe tulcea.cityon.ro. În numai câteva zile de când platforma a devenit operațională, aplicația își dovedește utilitatea.
Este un mic pas spre ceea ce înseamnă digitalizare, iar tulcenii sunt foarte receptivi. La fel vor fi și angajații primăriei, deoarece, pe lângă serviciile oferite cetățenilor, procesul de digitalizare vizează, în paralel, eficientizarea aparatului administrativ:
transmiterea de documente semnate digital, trasabilitatea acțiunilor și, implicit, a răspunderii asupra acestora, integrarea unor module de workflow management (monitorizarea și eficientizarea modului de lucru al angajaților) etc.
Implementarea noilor tehnologii va duce la eficientizarea activității primăriei, la eliminarea fugii de răspundere, a timpilor morți din circuitul birocratic și, mai ales, la transparentizarea instituției.
Toate acestea, în beneficiul cetățenilor.
Platforma tulcea.city.on este disponibilă pe www.primariatulcea.ro, accesând Primăria Online.
Crearea unui cont se face in câțiva pași simpli. Odată ce vă creați un cont de utilizator, aveți acces permanent la situația detaliată a bunurilor dumneavoastră impozitabile și puteți efectua diverse operațiuni: plăți către bugetul local (impozite, taxe, amenzi), solicitarea certificatelor fiscale, depunerea declarațiilor fiscale, gestionarea contractelor și plăților către DIAP etc.